torstai 31. toukokuuta 2007

Testattu

Tulipa oltua eristyksessä.

Konsultti testasi ja koulutti paremmaksi ihmiseksi, ryhmän jäseneksi, työntekijäksi ja johtajaksi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Myers-Briggs_Type_Indicator

Tulkitsin itse testin lopputulosta että olen sisäänpäinkääntynyt psykopaatti. Pidän enemmän introvertista kuin ekstrovertista tai pervertista luonteen laadusta. Tämän tiesin jo ennen testiä.

On se vaan kumma nyt kun ei ole enää rotuja tai kulttuureja, niin tavallisen tallaajan voi tunkea lokeroon tosta vain.

Iltaisin sai juoda firman viinaa.

Konsultti sanoi lohdutukseksi, että tämä testi ei kerro mitään älykkyydestä, kyvykkyydestä tai ahkeruudesta. Persoonallisuus testisä ei voi saada hylsyä.

Hieno homma. Mitäköhän se työnataja sitten tahtoi tietää ? Jäi arvoitukseksi ?

3 kommenttia:

IDA kirjoitti...

Mä tiedän, mutten kerro koska olen INFP tai INTP riippuen vähän päivästä tai mielialasta ;)

Olen itse kysellyt joskus ihan samaa, että miksi noita yleensä tehdään ja minulle jäi se käsitys, että erilaiset persoonallisuustestit ovat parhaimmillaan silloin kuin pitää seuloa porukkaa suuresta joukosta tuntemattomia hakijoita. Ne antavat ainakin jotain etukäteisinformaatiota siitä millaisia hakijat ovat.

Dr. Doctor kirjoitti...

Sisäänpäinkääntynyt psykopaatti=INTP ; )

Kai tässä toivottiin, että lopetan E - ihmisten lyömisen työaikana.

Anonyymi kirjoitti...

Lähinnä tuo persoonallisuustesti kertoo teille, että esimiehenne on helposti kaikenmaailman konsulttien höynäytettävissä.