lauantai 7. huhtikuuta 2007

MORAALINEN DELIRIM

Koin pienen kuoleman
Halusin suuremman
Saavutin vanhan unelman
Tarvitsin uudemman
Iltana päivän kovan
Halusin kovemman
Aloitin takaa-ajon valtavan
Millä sen rahoitan
Juon vuoden alkavan
Itseäni saastutan
Jotain oleellista kadotan
Jälkeen rahapulan
Valtavan
Sieluni oksennan
Koen moraalisen krapulan
Iho kuin paperia
Silmät täynnä sieraimia
Vuotavia
Suussa verisiä
Ikeniä
Hampaita reikiintyviä
Iholla pieniä
Eläimiä
Limaa syöviä
Sydämmessä hyönteisiä
Verta imeviä
Sielua repiviä
Muistoja menneistä
Markoista penneistä
Naisista rehevistä
Pihveistä mehevistä
Oudoista ihmisistä
Ystävistä
Nyt,
Minä tiedän
Mitä olen tehnyt
Minä muistan
Mitä olen nähnyt
Olen kaikkeni yrittänyt
Ollut helvetin väsynyt
Vaan nyt levännyt, miettinyt ja herännyt
Ja olen valmis
Nyt

Ei kommentteja: